Thursday, March 31, 2022

مصدومیت ۵ کودک بر اثر سقوط از سرسره در بوستان آب و آتش



 بنا بر اعلام سرپرست مرکز اورژانس تهران، پنج کودک بر اثر سقوط از سرسره بادی در بوستان آب و آتش تهران دچار مصدومیت شده و به بیمارستان اعزام شدند. عدم نظارت سازمان‌های متولی بر رعایت استاندارد‌ها و اصول ایمنی پیشتر نیز باعث بروز این قبیل حوادث شده است.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از ایسنا، سرپرست مرکز اورژانس تهران از مصدومیت چند کودک در پی سقوط از سرسره بادی خبر داد.

یحیی صالح طبری اظهار کرد: گزارشی در خصوص سقوط چند کودک از سرسره بادی در بوستان آب و آتش به سامانه ١١۵ اورژانس تهران اطلاع داده شد.

وی ادامه داد: بلافاصله پس از اعلام گزارش، چهار دستگاه آمبولانس به محل حادثه واقع در محدوده میدان آرژانتین، بلوار نلسون ماندلا اعزام شدند.

سرپرست مرکز اورژانس تهران گفت: با حضور تکنسین‌های اورژانس در محل مشخص شد که طی این حادثه پنج نفر دچار مصدومیت شده‌اند که همگی به مراکز درمانی اعزام شدند.

در این گزارش به دلیل بروز این حادثه اشاره ای نشده است، با این حال عدم رعایت استانداردها و اصول ایمنی پیش از این نیز باعث بروز حوادث اینچنینی و مرگ و مصدومیت کودکان شده است.

فعال حقوق بشر کوثر ولی زاده 

No comments:

Post a Comment

فدراسیون بین‌المللی روزنامه‌نگاران با انتشار فهرست روزنامه‌نگاران زندانی، سرکوب رسانه‌ای توسط جمهوری اسلامی را محکوم کرد

رئیس فدراسیون بین‌المللی روزنامه‌نگاران ضمن محکوم کردن «اتهامات بی‌اساس وارده» به همکاران خود در ایران از مقامات جمهوری اسلامی خواست تا ...