Monday, January 23, 2023

کوثر خشنودی‌کیا: خیلی هدف‌ها دارم و برای رسیدن بهشون بیشتر از قبل تلاش می‌کنم

کوثر (مهبانو) خشنودی‌کیا، نایب قهرمان مسابقات تیراندازی با کمان آسیا که بر اثر شلیک نیروهای سرکوبگر بینایی چشم چپ خود را از دست داده، در تازه‌ترین پست اینستاگرامی خود نوشته است: “ممنون از اینکه نگران من بودید، حالم خوبه و به ادامه بهتر زندگی فکر می‌کنم. خیلی هدف‌ها دارم و برای رسیدن بهشون بیشتر از قبل تلاش می‌کنم.” او افزوده است: “خواستم از خودم بهتون خبر بدم و عنوان کنم ویدیویی که با این عکس پخش شده تنها برای دوستانم گرفته شده بود و براشون ارسال شد و هیچ مصاحبه‌ای با هیچ خبرگزاری و شبکه‌ی داخلی و خارجی صورت نگرفته.” این ورزشکار سپس با اشاره به عکسی که منتشر کرده، در ادامه می‌افزاید: “عکس سلفی گرفته شد و فراموش شد که برعکس بشه…” کوثر خشنودی‌کیا در پایان این پست اینستاگرامی خود از هشتگ “بمیرد دلی که بترسد” استفاده کرده است. فعال حقوق بشر در ایران کوثر ولی زاده

No comments:

Post a Comment

فدراسیون بین‌المللی روزنامه‌نگاران با انتشار فهرست روزنامه‌نگاران زندانی، سرکوب رسانه‌ای توسط جمهوری اسلامی را محکوم کرد

رئیس فدراسیون بین‌المللی روزنامه‌نگاران ضمن محکوم کردن «اتهامات بی‌اساس وارده» به همکاران خود در ایران از مقامات جمهوری اسلامی خواست تا ...